środa, 10 stycznia 2018

Sprawozdania roczne kół OZ SBP 2017 / Schemat sprawozdania rocznego 2017



OZ SBP_Zarząd:  10.01.2018

Sprawozdania roczne kół OZ SBP 2017 / Schemat sprawozdania rocznego 2017



Zarząd OZ SBP ustalił harmonogram sprawozdawczy w OZ SBP:


WAŻNE: Przypominamy, że w OZ SBP wprowadzono uchwałą nowy schematu sprawozdania rocznego obowiązujący od bieżącego roku sprawozdawczego (U_OZ SBP_15/2017).



Schemat sprawozdania rocznego w OZ SBP

BlogSpot OZ SBP: http://sbpoz.blogspot.com/


 __________________________________

Sprawozdanie roczne SBP

obwiązujące w Okręgu Zachodniopomorskim

Dla ułatwienia wypełnienia sprawozdania rocznego proszę przygotować wykaz wydarzeń, w których brali udział w danym roku członkowie KÓŁ / zarządów oddziałów / zarządu okręgu według poniższego schematu.

Uwaga!
1.    W nawiasach znajduje się katalog sformułowań do wyboru – proszę ich użyć przy opisach wydarzeń.
2.    Przy systematycznym i bieżącym  opisywaniu działalności w ramach SBP pamięta się ich szczegóły i szczędzą się pracy na koniec roku.

Schemat zapisu informacji o wydarzeniu SBP



1.      Co / Gdzie / Kiedy:



2.      Rodzaj udziału struktury / członków SBP:
(Katalog: organizacja, współorganizacja, działania dydaktyczne, lobbing/inicjowanie działań/wydarzeń, uczestnictwo, relacja z wydarzenia, itp.)

3.      Współpraca z:
(Instytucje, organizacje, osoby/wolontariusze)

4.      Forma działania:
(Katalog: wykłady / lekcje biblioteczne, wydawanie opinii, porady, projekty / inicjatywy / akcje, spotkania / konferencje / warsztaty, wydawnictwa - książki i artykuły, spotkania tematyczne / okazjonalne / wspomnieniowe, wycieczki / wyjazdy studyjne, staże / wolontariaty, akcje miejskie, akcje na portalach społecznościowych, wymiana informacji i doświadczeń zawodowych / promocja literatury fachowej,  inne –jakie?)

5.      Cel wydarzenia / działania:
(Katalog: 2.3.1. integracja środowiska bibliotekarskiego; 2.3.2. integracja / edukacja młodych bibliotekarzy; 2.3.3. integracja / edukacja otoczenia społecznego SBP; 2.4. doskonalenie zawodowe; 2.5.1. promocja bibliotek; 2.5.2. promocja bibliotekarzy – formy: obchody / jubileusze, konkursy, nagrody ; 2.5.3. artykuły i informacje w mediach dot. bibliotek i bibliotekarzy; 2.5.4. zmiana wizerunku SBP; 2.1.1. upowszechnianie wiedzy o podstawach prawnych działalności bibliotek –  formy: wykłady, warsztaty, opinie, porady itp.; 2.1.2. wydawanie opinii w zakresie: przepisów prawa, stosowania prawa, opiniowanie kandydatów na stanowiska kierownicze, likwidacji/łączenia bibliotek, itp.; 2.1.3. promowanie standardów i dobrych praktyk w bibliotekach – formy: warsztaty, działania informacyjne, lekcje biblioteczne, opinie itp.; 2.1.4. udział w krajowych / regionalnych / lokalnych planach rozwoju.)

6.      Uczestnicy (liczba / kategoria):
(Katalog: członkowie - SBP/OZ SBP/OS SBP/Koła nr…, bibliotekarze jakich bibliotek, studenci kierunków bibliotekarskich, pracownicy instytucji kultury / oświatowych / naukowych, członkowie organizacji / stowarzyszeń, seniorzy, młodzież, dzieci, osoby niepełnosprawne, dorośli, inne)

7.      Wydarzenie w mediach masowych/społecznych:
(Katalog: FB OZ SB, Blogspot OZ SBP, SBP.pl, storna / FB biblioteki / instytucji, audycja / informacja radio / tv / prasa, portale informacyjne) 

Przykład:

KOŁO NR 10 Nowogard OS SBP

Co / Gdzie / Kiedy: Akcja Poczekalnia/Poczytalnia – Akcja na 100-lecie SBP / 70-lecie SBP na Pom. Zach., Oddział Pediatrii, Ginekologii i Położnictwa / Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy w Nowogardzie, 22.11.2017.
Rodzaj udziału struktury / członków SBP: organizacja dwóch punktów czytelniczych.
Współpraca z: Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy w Nowogardzie, MBP Nowogard, Zarząd OZ SBP.
Forma działania: akcja miejska (zorganizowanie księgozbioru / miejsca prezentacji, oznaczenie miejsca, relacja).  
Cel wydarzenia / działania: promocja czytelnictwa / bibliotek / SBP.
Uczestnicy (liczba / kategoria): ok. 20 osób; dzieci, dorośli.
Wydarzenie w mediach masowych/społecznych: informacja na FB OZ SBP.



                          __________________________________






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz