Warsztat Copywriting i promocja
w mediach społecznościowych (i nie tylko)
zaplanowany jest w 3 odrębnych częściach:
1. Copywriting i webwriting (online) poziom podstawowy / 10
czerwca (czwartek), w godz. 9.00-11.00 (online: Zoom).
2. Promocja w mediach społecznościowych i nie tylko (online) poziom podstawowy
/ 14 czerwca (poniedziałek) w godz. 9:00-11:00 (online: Zoom).
3. Narzędzia cyfrowe wspierające tworzenie wartościowych treści (stacjonarne)
poziom średniozaawansowany / 21 czerwca (poniedziałek) w godz. 9:00-11:00
(stacjonarnie w Książnicy Pomorskiej).
Osoby chętne do udziału w zajęciach mogą uczestniczyć w 1, 2 lub 3 warsztatach do wyboru, ale na każdy obowiązuje osobne zgłoszenie.
Warsztaty przewidziane są tak, że każdy stanowi osobną całość, ale treści z poszczególnych spotkań wzajemnie się uzupełniają.
Zgłoszenia przyjmowane są od 27 maja 2021 (czwartek).
Zgłoszenia telefoniczne przyjmuje: Dział Instrukcyjno-Metodyczny Książnicy Pomorskiej w Szczecinie, tel. 91 48 19 240. Po zgłoszeniu telefonicznym otrzymają Państwo link do formularza rejestracyjnego. Z powodu niedużej liczby miejsc na poszczególne szkolenia - 1) 25 osób (on-line), 2) 25 osób (on-line), 3) 15 osób (stacjonarnie) - liczy się kolejność zgłoszeń.
Warsztaty odbywają się w ramach projektu SpołED we
współpracy z Książnicą Pomorską oraz Okręgiem Zachodniopomorskim SBP.
________________
Warsztat Copywriting i promocja w mediach społecznościowych (i nie tylko) - czerwiec 2021 - 10.06. (zoom), 14.06. (zoom), 21.06. (Książnica Pomorska).
@ Zajęcia poprowadzi Marta Kostecka
edukatorka, pasjonatka nowych technologii oraz profesjonalna odbiorczyni
kultury. Obecnie pracuje w bibliotece publicznej, gdzie zajmuje się promocją.
Pracowała też w bibliotekach szkolnych i akademickiej oraz uczyła języka
polskiego. Interesuje się literaturą i kulturą, nauczaniem i uczeniem się oraz
technologiami i nowymi mediami. Specjalizuje się w edukacji cyfrowej i
medialnej.
@ Szczegółowy plan
1. Copywriting i webriting 10 czerwca (czwartek), w godz. 9.00-11.00 (online:
Zoom)
Podczas zajęć dowiesz się:
• Jak tworzyć wartościowe treści w Internecie
• Czym różni się copywriting od webwritingu
• Jak pisać je poprawnie, jasno i zrozumiale
• Jakie narzędzia ułatwiają tworzenie treści
2. Promocja w mediach społecznościowych i nie tylko 14 czerwca (poniedziałek) w godz. 9:00-11:00 (online: Zoom)
Podczas zajęć dowiesz się:
• Jakimi kanałami dotrzeć z treściami do użytkowników
• Jakie medium społecznościowe wybrać
• Jakie inne kanały komunikacji wykorzystywać
• Jakie narzędzia ułatwiają tworzenie treści
3. Narzędzia cyfrowe wspierające tworzenie treści 21 czerwca (poniedziałek) w godz. 9:00-11:00 (stacjonarnie w Książnicy Pomorskiej)
Podczas zajęć:
• Podsumujemy wnioski z dwóch wcześniejszych szkoleń, aby usystematyzować
wiedzę i wprowadzić w temat wszystkich zainteresowanych
• Podczas praktycznych ćwiczeń wykorzystamy narzędzia cyfrowe wspomagające
tworzenie treści online
• Odbędą się praktyczne konsultacje na temat wykorzystywanych mediów
społecznościowych
Warsztaty przewidziane są tak, że każdy stanowi osobną całość, ale treści z poszczególnych spotkań wzajemnie się uzupełniają.
Osoby chętne do udziału w zajęciach mogą uczestniczyć w 1, 2 lub 3 warsztatach do wyboru, ale na każdy obowiązuje osobne zgłoszenie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz